Post by nebtigafesbo on Mar 1, 2022 9:38:36 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Jewels Legend - Match 3 Puzzle ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Jewels Legend - Match 3 Puzzle IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ ubegrenset nøkler hack ▞▞▞
▞▞▞ Jewels Legend - Match 3 Puzzle 2022 version ▞▞▞
Jeg liker å spille dette spillet, men hver gang Royal Match-annonsen vises, kan du ikke avslutte uten å tvinge appen. Du må finne en ny annonse fordi den er veldig irriterende og jeg er klar til å avinstallere Jewels Legend.
spillet krasjet og ville ikke starte på nytt
Kamp 3, men ikke noe interessant for meg å fortsette å spille. Samme som mange andre spill av samme type.
Dette er et nydelig spill. Den satt fast i omtrent 3-4 sekunder når jeg begynner å spille, men jeg er ikke sikker på at det ikke var min skyld. Det var ingen videre bogføring. Jeg synes dette spillet er både intelligent og en sikker fornøyelse for spillerne fordi de ikke spiller barnespill og dagdrømmer om store utbetalinger. Dette er en vinner.
Tidligere elsket dette spillet, men nå har tick tock adds nå forbigått spillet, og du bruker mer tid på adds enn spilletid
Så langt mye moro. Ikke mange avbrudd med annonser.
For mange spinn resulterer i liv eller mynter. Sjelden får du de andre premiene for å hjelpe med å spille spillet.
Herlig spill
rovmekanikk dekket av et sakte og jevnt tidlig spill tvinger deg til å se annonser for å kjøpe overprisede power-ups. Prisen på powerups er ikke proporsjonal med hastigheten du tjener dem med gjennom å perfeksjonere nivåer.
Jewels Legend - Match 3 Puzzle Arcade kzuj
Alle disse spillene med jelels eller cookie jam, eller til og med Andy crush slik at de har for mye reklame, juks, triks eller ønsker å spille spillet for deg. Hvis de viser deg hvordan du spiller den første, lar du deg spille den på egen hånd, men de viser en gang for mange eks: eller ingen, det er de jeg sletter og gir 1 stjerne. Jeg liker de eldre spillene og racerbilen med snakkende Tom, men selv den ble endret og nå vanskeligere å spille. Jeg ser etter nye bedre spill.
Jeg elsker dette spillet, men de har noen problemer. Jeg får ikke stjernene per nivå jeg oppnår. Når jeg tjener 5 stjerner, gir det meg bare tre. Den har gjort det en stund.
Jewels Legend - Match 3 Puzzle Spillehall jikm
Enkelt gem drop-spill uten en "saga" knyttet til det. Den har annonser, men jeg vil heller ha annonser enn irriterende bjeller, fløyter og unødvendige "saga" eller "eventyr"-instruksjoner.
Jewels Legend - Match 3 Puzzle Arcade orp
La oss alle problemene dine forsvinne for en stund. Fin musikk.
Etter siste oppdatering er det et smart design for å få pengene dine...ikke spill eller last ned!!! Rundt nivå 40+ blir det mye vanskeligere at du sjelden passerer på første forsøk ... går tom for rss og buffs. Utfordringene er en smart design for å tømme RSS-en din, så til slutt som siste alternativ må du kjøpe ting for å fortsette...stor ripoff!!!
det er et morsomt spill, men problemet når du fullfører et nivå må du vente på at de sender deg det neste, det ser ut til at de glemmer det og de oppdaterer det ikke lenger
Først var det gøy. Da var jeg bare i øvre 20-årene og ante ikke hva jeg gjorde. Jeg har spilt mange av samme type, og jeg liker ikke å gå om og om igjen et nivå. Nei takk.
noen nivåer er umulige å vinne med mindre du bruker mynter, og noen ganger vil du se en dum annonse bare for at spillet ikke skal gi deg de 3 ekstra trekkene eller premien fra det ekstra spinnet. Dette spillet er bortkastet minne.
Dette pleide å være favorittspillet mitt, men nå vil det ikke gi deg spinnene, og det vil heller ikke gi deg videoene du kan se gratis. Jeg hater å slette det fordi jeg elsker det og jeg har kommet så langt, men det er så mange feil. For mange å nevne. Jeg hater det, men å slette gjør meg trist at jeg har kommet så langt
Namaste! Takk for denne veldig søte og DeLightfilling-appen.♡~ !
Så langt lar dette spillet få tankene mine til å tenke på forskjellige strategier. Så lenge det ikke krever å bruke ekte penger, vil jeg fortsette å spille. Belønningene er litt lave. Men vi får se.
Veldig irriterende annonser, må alltid vente 30 sekunder og det kan ikke engang slås av. Dette er grunnen til at jeg avinstallerte det spillet.
Alt for mange annonser, noen få er greit, men konstant og de samme er nervepirrende
Spillet er rigget. Du kommer opp til lvl 50 og du må bruke alle powerups for å fullføre de neste 30+ lvlene. Det spiller ingen rolle om du ser annonser for ekstrautstyr, de vil bare ha din $$ så du MÅ kjøpe power-ups. GRÅIGE UTVIKLER!!!! Spesielt i disse tider. GBye.
Vil alltid at du skal kjøpe trenger å slette. Jeg pleide å elske disse spillene
Elsker, elsker dette spillet. SELV om du kommer i 7. etasje og oppover, faller disse edelstenene definitivt etter design. Ville gitt 5 ellers.
Hvis du liker mange tillegg, kan du spille dette spillet.
Tester Android - Enkel som en tankebryter for å hjelpe deg med å slappe av. fint så langt (skal oppdateres) Lite forslag til utvikleren om å senke volumnivået på Bonus & Win virker mye høyere enn hovedspill. Lett enojable. Fint arbeid
Vanedannende, noen nivåer er ekstremt vanskelige å administrere med betalt hjelp. Nivå 416 er et totalt mareritt, sannsynligvis på mitt 30. forsøk.
Liker spillet, men det slår seg av hele tiden. Når jeg åpner den igjen, må jeg starte på nytt.
Jeg liker dette spillet, men det er feil. Jeg har mistet fremgang og belønninger fordi spillet bare vil avsluttes midt i spillet.
Interessant. Ingen hint synlige. Ingen informasjon om neste trekk når skjermen låses.
Jeg elsket dette spillet, men har ventet i evigheter på at de neste nivåene skulle åpne seg. Jeg blir lei av nøkler og vurderer seriøst å slette den
Liker ikke den lille babystemmen. Du kunne ha gjort det annerledes. Jeg liker det ikke så godt. Jeg avinstallerer spillet.
Det går for sakte. Gjør denne ADHD-kompatibel. Gi muligheten til å doble animasjonshastigheten. Pokker, til og med trippel ganger.
Den er ganske kul, relativt enkel og lett å spille. Jeg liker å spille strategispill som dette. Dessuten er det ikke mange annonser som er bra. Jeg anbefaler dette spillet hvis du er interessert i et enkelt spill for å bare fordrive tiden.
det er et veldig morsomt avhengighetsspill, den eneste undergangen jeg vil si det har er at noen av nivåene ikke gir deg nok trekk, noe som gjør det nesten umulig å sitte der og slå dem, og kostnadene for noen av tingene er bare vanvittige annet enn at det er et veldig morsomt spill, det hjelper til med å fordrive tid og det gir deg litt av en utfordring
Jeg vil ha spillet mitt lastet opp igjen, jeg byttet telefon og det startet spillet mitt tilbake til begynnelsen
Kjempebra
寶石迷城2 - Jewels Legend 街機 lcz
Er en våpenapp. Men når den ber deg om å se en video kan du ikke spille av med mindre du ser den. Jeg har ikke noe imot å se en video noen ganger, men ikke alltid.
Mazes & More પઝલ wqt
👍👍
Det er ingen måte du kan vinne fordi du ikke en gang får en sjanse!