Post by ntenwealthberlire on Feb 18, 2022 1:01:51 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ WinWing: Space Shooter ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ WinWing: Space Shooter IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ ädelstenar för kodgenerator ▞▞▞
▞▞▞ WinWing: Space Shooter 2022 version ▞▞▞
Först ser det ut som att det bara kommer att bli ännu en Archero-klon, men det här spelet... Jag kan inte komma över hur smidigt allt är. Mycket roligt från tidigt. Mitt enda klagomål är att jag hatar när spel håller din hand i början. Låt mig bara komma till spelet, lol.
Överlag är trevligt, men "!" skylt vid remodel-fliken är YTTERLIGT ONÖDVÄNDIG eftersom jag antog det som fusionstillgänglighet. Ta bort det och *5 åt dig. Den nya uppdateringen har en sak som jag hatar, jag skulle älska att se mitt plan slutföra vågen av sig själv. Men efter uppdatering måste spelaren peka på skärmen hela scenen. Det kan vara trevligt för vissa spelare, så gör det anpassningsbart
dålig grafik och kontrollen är inte smidig
Utmanande men bra. Randomiseringen av förmåner gör det till en stor utmaning, jag gillar uppgraderingsutrustningen som lagts till och endagsuppdragen är en trevlig hyllning till ursprungliga skjutspel som dessa. Ja, bra.
Dags för min recension efter nästan 2 års spelande. Spelet var fantastiskt första året många evenemang för f2p och samt p2w spelare att njuta av. De tog bort nästan alla dessa bra händelser. Nu är alla p2w-evenemang mest där du måste spendera för att få något anständigt. Med den senaste uppdateringen är den värsta av dem alla. Endast nyhetsplan är endast betalda. 100% internet kräver nu. Inga nya vapen/rustningar eller scener att spela. Så så många buggar. De gjorde det till och med så att dina delar tappar från stegen är lägre. Mycket att säga men
Fliken "Händelser" fryser spelet VARJE GÅNG jag klickar på det. Helt otillgänglig. Att köra på en Samsung A51 borde inte vara ett sådant här problem.
WinWing: Space Shooter Arcade lrrw
Trött på att se "Annonserna är inte klara". Kul så länge det varade, ångrar dock att jag spenderade pengar på den här.
Mycket bra spel. Det enda dumma är den overkliga balansen i spelet. Nivå 8 är bokstavligen omöjlig att klara. Jag läste att senare nivåer också är orealistiska att vinna. Kulorna på skärmen är bokstavligen så nära varandra och så många att du inte kan placera ditt plan någonstans...
Archero med slätter. Lugnt bra spel med enorm lön för att vinna strategi. Du kan göra de första 10-15 minuterna med lätthet och om du inte dumpar alla pengar kommer du att spela på samma nivå i månader och gå ingenstans, oavsett hur bra du är.
Stickman Battle 2021: Stick Fight War სტრატეგია kmsd
Appen fungerar inte korrekt
Till sist. Den triumferande återvänder till ett bra spel. Kraschen verkar ha upphört så inga problem. Ett stort klagomål: smidningen där du lägger 3 olika vapen. Och du var tvungen att betala 1000 surt förvärvade ädelstenar och fortfarande fungerar det inte?? Det är symbolen för lågt slag. Allvarligt. Jag väntar på en förändring i denna fråga... men kom igen grabbar!
Bra spel. Jag njuter mycket.
Nu har det här spelet fastnat eftersom händelser använder energi och vi får 20 energier. Det här spelet är inte värt........eller så är det här spelet inte sött längre.
Så jag laddade ner spelet. Det varnar mig för att min information kommer att delas. Spelet fungerade bra i början. Spelade i ca 20 minuter. Det var kul. Några dagar senare försökte jag spela spelet flera gånger och spelet öppnade aldrig. Den stannar bara på laddningsskärmen. Inte säker på varför.
Ytterligare data krävs, ytterligare data kräver... Varje jäkla steg.
Bra spel om du letar efter ett kulhelvetesspel. Det kan bli lite grinigt men med lite tålamod kan du klara det
Mycket dålig uppdatering fixa problemet sedan sjuk 5star hastigheten..låg fallhastighet..mer på måndag gör
Spel ganska bra för en skytt. Den senaste uppdateringen var lite upprörande. Jag avinstallerade precis och installerade om för att kanske fixa ett fel i den nya inställningen för illegal zon, världsboss etc. Försökte komma in i de spelen och det hela skulle låsa sig. Hade de första 3 fighters hade precis fått den lil röda 3:e. Hatar att börja om men om det åtgärdar felet kommer det att vara värt det. Hoppas utvecklarna tittar på det också förutsatt att det inte bara är jag. Betala aldrig för ett spel. Ill grind att passera ingen lön för att vinna. Bra spel bra recension
Å nej. Fantastiskt spel men seriöst allt är oskärpa skrivande är oskärpa hur förväntar du dig att jag ska läsa dem. Jag försökte ställa in grafiken men nej det är bara som det är. Vänligen fixa detta tills dess 3 stjärnor
Spelet var bra, jag betalade till och med för prenumerationen för att slippa titta på annonser. Men den senaste uppdateringen sa just att jag nu betalar för en liten silvermedalj, det gör ingenting. Detta var helt och hållet ett 5-stjärnigt spel tills jag uppdaterade det.
Hej kan du lägga till optimering för svagare enheter som mindre detaljerade flygplansmodeller eller lägre upplösning eftersom jag spelade det här spelet förut och jag älskar det men var tvungen att avinstallera på grund av lagring men min telefon är för svag och den kraschar hela tiden
Mekanikmässigt, 99% kopia av archero utan tvekan om det. Detta kan se lovande ut om du inte har spelat archero. Edit: Jag spelade spelet i typ 1 timme, 99% av spelmekaniken är densamma som archero, även användargränssnittet du "utvecklade" är 99% detsamma.
Bra spel men för långsam utveckling. Spelet ger en känsla av archero med annan stil om du förstår vad jag menar. Alldeles för bristande originalitet eftersom det ser ut och känns som en piratkopierad grej. Kunde varit mycket bättre.
WinWing: Space Shooter Arkadspel bmb
WinWing: Space Shooter Аркады vic
Wow efter mitt betyg häromdagen gav du mig på något sätt bra kunskaper och alternativ. Men suger fortfarande. Betala för att vinna spelet.
Skalning av fiender är löjligt och börjar bli en lön för att spela spel eftersom din eldkraft inte stämmer överens och om du är fri att spela kommer det ta en enorm tid att gå förbi scenens 12 Medan några ädelstenar och byte är gratis kursen på objekt lila och uppåt är dumt låg som ultralåg spelet spelas som det ska snyggt och smidigt men olyckligt att ovanstående gäller detta cashgrab-spel bra så länge det varade
Följ FB för 100 ädelstenar är en bluff. Inga fördelar med att uppgradera mytiska objekt, samma attribut med episka objekt men kräver 1000 ädelstenar för att göra om ett objekt
Kan inte använda stylus/s-pen. Det skulle underlätta för några av oss som har det svårt. Trevligt spel dock. 5-stjärnigt om s-pen fungerade. Kanske inte lol. Aldrig tillräckligt för att smälta ihop. Den ger allt två gånger innan den ger en tredje för att slutföra säkringen. Runt och runt och runt och runt och runt. Endless mode är avstängd att sätta för lol. Oändligt ohhhhhhh...
Jag gillar spelet mycket. Priser för många saker är inte meningsfulla, du kan köpa en lila raritet för $12 eller få ett pass för att döda fiender eller gå upp i nivå och göra flera guldrariteter eller till och med en apelsin. Jag vet i alla fall inte var folk diskuterar spelet men jag vill veta hur man gör ett föremål till en del av en uppsättning. Som att ge det äldre salvia, jag har 5 sammansmälta föremål men jag vet inte hur jag ska "förtrolla" dem. Förklara gärna för mig här om du inte har något emot det.
Bara...BRA SPEL! Tja, det skiljer sig från andra spel av denna typ, men det här är typ det bästa arkad 2D plane shooter jag någonsin spelat. Enda nackdelen är att objektbeskrivningarna inte visas fullt ut, som att de stannar vid en viss punkt. Hoppas du fixar det så fort som möjligt. Grattis utvecklarna, och hopp på det goda arbetet.
Installerad. Spelade ett tag. Nådde en lvl 25. Köpte till och med ett battle pass. Men kapitel 8 är vad jag skulle kalla ett kukdrag. Jag har träffat den här väggen, upprepat om och om igen (ja, med sköldarna och reflekterande grejer) som en idiot. Avinstallerad. Installerade liknande spel.
Inte illa, det är i princip en Shmup-version av de semi-action rpg-nivåbaserade skjutspelen som har dykt upp mycket på sistone. Välj en uppgradering, skjut och undvik tills allt är dött, gå till nästa rumsutmaning och gå upp i nivå för att välja en annan uppgradering. Det lånar faktiskt den spelstilen perfekt till bullethells som denna! Värt att testa för fans av båda spelen!
Bra spel. Värt att spela om du gillar archero-spel