Post by ntenwealthberlire on Feb 18, 2022 0:31:27 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Antistress - relaxation toys ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Antistress - relaxation toys IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ hack av uendelige krystaller ▞▞▞
▞▞▞ Antistress - relaxation toys 2022 version ▞▞▞
Takk jindoblu dette er et så bra spill at jeg vil fortsette å se annonser for å støtte deg ;D
Greit. Vennligst fiks fysikken i bento-boksen. Det er virkelig veldig vanskelig å kontrollere maten som kommer inn i boksen. Jeg skal endre og redigere anmeldelsen min. Takk for at du tok hånden ut derfra!! Jeg har allerede betalt for appen tidligere, så jeg kommer ikke til å sitte her og klage på priser som alle andre. Jeg har brukt denne appen siden som begynnelsen, og jeg tror beløpet du legger til over tid er vel verdt prisen. Bare vær så snill, vær så snill å fikse bento-boksen 🥺
Jeg elsker dette spillet har så mange handlinger for å lindre bordom. Jeg elsker de voksende blomstene og skjær eller stikk fingeren gjennom dem. Det er beroligende å leke med paljetter, klappe pelsen (kanskje de kan legge til en spinnende pus). Enhver scratch and reviel type er kul hvis det fantes en. Jeg liker klikk på av eller popit-stilen. Ikke en stor fan av de som promoterer ting som går i stykker. Men det er bare tingen - i livet er det ikke riktig å ødelegge eller skade ting som er sinte eller ikke.
Ærlig talt, det er bra, men det tar opp mye lagringsplass. Det tar mye for noen ting som bare blir kjedelig etter hvert. Jeg anbefaler å ikke skaffe det fordi, ja det er tilfredsstillende, men som sagt tar det for mye lagringsplass og begynner å bli kjedelig. Dessuten koster de ekstra ALT FOR MYE penger. Det er som 5,99 dollar for ett stresselement. Sånn seriøst!? Jeg sier bare at jeg IKKE anbefaler denne appen hvis du liker anti-stress-ting. Skaff deg en annen app.
mmm.xbox one x reader for å være min venn kommer
Jeg skrev en anmeldelse om et problem jeg hadde, og jeg trodde det bare var meg. Men så leste jeg noen anmeldelser og jeg så at det ikke er en feil, og at du må betale for de fleste aktivitetene. Alle de gode avtivites, du må betale for dem. Jeg tror ikke det er en veldig god ting. Du bør nok sette den tilbake til hvordan den pleide å være.Jeg liker spillet, men det er ett problem, nesten alle appene er låst, jeg vil bare gi den en stjerne for nesten alle appene som ikke er så gode som jeg trodde det ville være, så jeg skal bare gi den en stjerne det er bra, men ikke så bra som det jeg forventet av profilbildet, så en ting jeg må si er at dette spillet ikke er tilfredsstillende i det hele tatt, det er så kjedelig, så ja, du burde ikke gjøre det, men du bør legge ned profilen bilde b alt dette er veldig kjedelig jeg liker det ikke i det hele tatt 💩
Antistress er en kul app
Til å begynne med var det virkelig fantastisk...men nå vet jeg ikke hvorfor de har holdt noen leker i en stille pakke..Så nå er det kjedelig..du må se reklame for alt
Når jeg ser det så mange låse ting, men favoritten min er en cumptur, men cumpturen var lås, hvordan antar jeg å få den
Antistress - relaxation toys Hjernetrim brsp
Den dumme oppdateringen jeg noen gang har sett. De fleste av mine favorittspill er låst. Jeg skulle ønske de var tilbake, jeg slettet den... Jeg finner en annen, hvis utviklerne gjør den gratis igjen, så skal jeg installere denne igjen...
Jeg likte det, men problemet kan du fikse spillet fordi så mange annonser som at de er låst før du spiller det, trenger du for ønsket tillegg😊
Dette pleide å være bra til det bare ikke tilfredsstiller eller hjelper mye i det hele tatt lenger? Det pleide å hjelpe meg massevis, men nå er det bare meh? Jeg skulle ønske de fleste av "spillene" ville være annerledes, eller i det minste være litt endret, jeg tror til og med at jeg betalte for denne appen på et tidspunkt. Så for det å legge til mer stress og angst for å ikke ha noe som hjelper med det som det står, gjør meg sint og tilfører mer stress og engstelig.
Dette er det mest tilfredsstillende spillet noensinne, men det eneste problemet er at jeg ikke forstår hva jeg må gjøre på hvert nivå.
Godt og tilfredsstillende
Moro så fort, vanskelig å finne ut av formålet med hver aktivitet før jeg innså at det ikke var noe annet formål enn å slappe av. Så innså at det var en flott liten app.
Du gjorde at alle favorittspillene mine må betale som.. Det er ikke engang verdt det å betale så mye..
Stunt Car Extreme レース xgis
Dette spillet er så morsomt at jeg kan spille det hele dagen, det eneste jeg ikke liker er å låse opp spill og annonser, men foreløpig er det en god jobb som er perfekt
Jeg tror det er den beste appen, for noen som meg som alltid er opptatt og overtenker personalet, kan jeg bare slappe av og nyte alle spillene for å holde meg unna tankene en stund, grunnen til at den har 3 stjerner har jeg ikke prøvd den ennå. komme tilbake for flere stjerner håper det.
dette er et avslappende spill jeg er så såret jeg spiller dette spillet bare dette er et spill det andre objektet jeg kjøper pengene som var jeg gir de 4 bare da ikke gi penger i spillet jeg ble gi 5 stjerner
For å være ærlig likte jeg forrige logo. Selv tho, disse spillene er gode for å lindre stress og drepe tid.
Appen er fin, og alt annet enn de fleste lekene du må se en annonse eller betale for, så jeg ville aldri fått denne appen, det er bare 1 eller 5 som er gratis, ikke installer
Fin app jeg gir bare 4 stjerner fordi favorittspillet mitt er Minecraft og bare minecraft kan få 5 stjerner ellers gir jeg ingen 5 🤩
Den som tenkte på dette var et geni. Jeg kjøpte den andre stille versjonen også. Genialt 👍💖 Oppdatering kjøpte den stillegående pakken, men får nå av en eller annen grunn ikke tilgang til den, ikke bra. For dette har jeg endret vurderingen min!
Det var bra helt til jeg måtte se en add hver 10. m for å bruke bunnen av appen
Dette spillet gir meg mye mer stress glitches ut ikke laster ned og jeg prøvde til og med å laste ned andre spill som fungerer ikke dette fungerer på tingene dine.
Jeg pleide å elske dette spillet, men jeg hater det etter at de la til en fuckin-annonse. vær så snill, ikke last ned og kast bort tid😡😡😡😓😓😓🤬🤬🤬
Dette er et veldig flott spill. Men den stille pakken er ikke gratis, hvorfor kan vi ikke ha pakken gratis
Spillene var ikke så avslappende, og de ble stort sett kjedelige etter omtrent et minutt.
Bra for babyer og små barn
Det er greit, men annonsene hjelper ikke engang som om du ikke engang kan gå et sted uten en annonse, så hvis du er stresset og spiller dette, vær forberedt på annonser
Antistress - relaxation toys פאזל ywd
Dette er kult spill dette spillet er bra alle spill saftifiserende 👍😘💞❤️💕♥️💓😻🥰👍
Såååå stresset🤤
Dette er så avslappende! Jeg håper virkelig du legger til mange flere matrelaterte leker. Flott arbeid (Å, og en forespørsel fra meg. Kan en av lekene handle om forskjellige typer dører? Jeg har en forkjærlighet i å åpne/lukke dem. Rart, jeg vet. Men vær så snill og takk!)
Trist å se de gratis lekene mine satt i en betalingsvegg. Jeg håper du gjør i det minste noen av dem gratis, og jeg vet at annonser = inntekter, men tenk i det minste på å gjøre noe leketøy gratis for folk som vil ha en rask avslapning, husk at dette er en anti-stress app ikke en cashgrab
Antistress - giocattoli per te Rompicapi ove
Jeg elsker dette spillet!!!
Ikke mange annonser, det er en så god angst- og stressavlastning. Denne siste appen jeg hadde som dette var så stressende for mengden annonser jeg ville 💯 prøv denne appen, den er utrolig
Jeg elsker spillet slik det står, jeg kjøpte den stille lekepakken for noen måneder siden og måtte avinstallere denne for å få plass, det ser ikke ut til å være noen knapp for gjenopprettingskjøp, så jeg ble tvunget til å kjøpe igjen. Vennligst legg til et alternativ for gjenopprettingskjøp!
減壓 - 放鬆玩具 解謎 webu
Det er det det står!!!! I dagens verden er dette den perfekte distraksjonen
Dette var det desidert beste antistress-spillet jeg noen gang har sett. Men de nye oppdateringene har mange problemer. Løs det. Og du kan legge til mer for å gjøre dette til et lite spill
De stille må være gratis uten å betale
Jeg kjøper SJELDEN apper, men disse spillene er så enkle og morsomme at jeg måtte kjøpe resten. Småbarnet mitt elsker dem også, og vi ble begge lykkelig overrasket over den nye trommelen. Gleder meg til du legger til flere! Det er også mange gråtende babyer i anmeldelsene som bare er gale, de kan ikke få alt gratis, og jeg har aldri fått en eneste annonse8.16.21 OPPDATERING: 12.4.21 de la til annonser og noen nye spill siden trommelen, angrer fortsatt ikke på kjøpet av rolig pakke, men jeg savner det gamle, beroligende brune ikonet.
Vennligst legg til et kart over alle planetene fordi jeg ikke forstår legg til det neste oppdatering